søndag 6. mars 2011

Kreativ lørdags ettermiddag

Har laget noen kort til noen utfordringer i ettermiddag!

Utfordringen CASAsketchy på Casakreativ forumet, slik som forje mnd får man ikke vise frem før den er ferdig og avstemt vinner, men jeg kan vise skissen nå, så får dere se i begynnelsen av april hva min tolkning av denne skissen ble.


Nordsalten- hobbyklubb utfordring #25:

PUNCH IT!
Du skal lage et prosjekt hvor du bruker minst fem puncher/dies.
Frist 14/3-2011

Har brukt et mønsterark fra ark pakke fra nille. Jeg har trykt ut bokstaver fra et av mine diecuts alfabeter som heter Chandel. Har brukt en blomster kant punch. Stemplene er datastempel som jeg har fargelagt med promarkers. Har puncha ut rundingene som er rundt stempel trykkene.

Utfordringen hos ScrappeHuset:
Orange, minimum 50 ord i tekst (håndskrevet eller maskin spiller ingen rolle), og ordet SKAL!!
Frist 31/3-2011
Jeg ville bringe deg solen,
om du ble redd for mørket.
Jeg ville stanset regnet
om du trengte tørke.
Jeg ville fange en stjerne
for å lyse din vei.
Var dette mulig,
ville jeg gjort det for deg.
Jeg ville gitt deg regnbuen
om dagen var grå.
jeg ville stoppet tiden så
du kunne rekke å forstå.
Jeg ville funnet verdens ende
om det var dit du ville dra.
For alt jeg vil
er at du skal ha det bra.



Utfordringen hos Scrap'a'long:

Utfordring #3
Så hvordan kan man vinne, jo man må lage noe innen temaet:

BURSDAG
Frist 28/3-2011






Var så godt i sige så det ble et til kort



Her er Casper gullet sine kreative sprell idag:







18 kommentarer:

  1. Så fint kort du har laget (og Casper sitt var også flott!).
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Takk for at jeg får delta hos dere! Gøy å prøve seg på litt utfordringer!
    klem Vivian

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har laget. Flott kort. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Flotte kort du har laget!! Fine papirer du har brukt!!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrap`a`long denne gangen. Lykke til!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  5. Tusen takk! Takk for at jeg får være med på disse utfordringene, det er inspirerende! Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du ble med på ScrappeHusets sin utfordring med flott kort! Og veldig fint det diktet! KNALL!

    SvarSlett
  7. Takk for koselig tilbakemelding og takk for at jeg får være med på utfordringen deres! Inspirerende!
    Liker godt det diktet!

    SvarSlett
  8. Skal si du har lagt deg i selen og laget kort i bøtter og spann! Artig at du fant inspirasjon i oppgaven til å lage kort! Nydelig dikt også!
    takk for at du var med på utfordringen hos oss i ScrappeHuset

    SvarSlett
  9. Takker for det og kjempe koselig å få være med på utfordringene deres!

    SvarSlett
  10. Så moro at du ble med hos oss i ScrappeHuset!! Herlig!!:)

    SvarSlett
  11. søte kort og andre saker du har laget :D

    Kjekt at du vil delta hos oss på Scrap'a'Long og velkommen igjen.

    Klem

    Carina

    SvarSlett
  12. Tusen takk for det, kjempefint skrevet av dere!! Klem fra Vivian

    SvarSlett
  13. Fresht kort du har laget til ScrappeHus utfordringen. :D Flott med den blomsten. Nydelig dikt. :D

    SvarSlett
  14. Så fine kort du har laget- den teksten var bare nyyydelig.
    Takk for at du deltar hos ScrappeHuset.
    Ha en fortsatt fin helg.

    Iselind

    SvarSlett
  15. Tusen takk for koselig tilbakemelding og takk for at jeg får delta hos dere! Ha ei fin helg! Klem

    SvarSlett
  16. Flott kort du har laget,likte alle sommerfuglene!!
    Takk for at du deltar hos Scrap`a`long.
    Klem Lise.

    SvarSlett
  17. Takk for bidraget ditt til ScrappeHuset :)

    Kule ting Casper har laget, morsomt med kreative barn :)

    SvarSlett
  18. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger :-)

    Klem

    SvarSlett