onsdag 23. februar 2011

3 nye kort i kveld

Har meldt meg på 100 kort klubben på scrapping forumet, så jeg skal minimum prøve på å lage 100 kort i løpet av dette året! Så vi får se hvordan det går! Her er i alle fall tre nye fra meg i kveld!
Har laget 34 av 100  kort så langt i år.

På dette kortet har jeg brukt en av di blomstene jeg laga i helga av kaffe filter, stemplene jeg har brukt er digistempel som jeg har funnet på nettet, har fargelagt med promarkers tusjer, litt sommerfugl pynt og blonde!
Syntes det ble et søtt påske-trappekort.





Dette kortet skal være en dress med vest og skjorte inni, har gjort et forsøk på å lage et lommeur, knapper og slips.  Slik ble i allefall resultatet!






Det siste kortet jeg har laga i kveld er et trifold kjæreste kort!!
Pyntet med metallpynt, halve perler, diecuts hjerter og søte små marihøner. Her er det også brukt digi stempel som er fargelagt med promarkers tusjer.
Ble veldig fornøyd med det selv.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar