søndag 20. februar 2011

Har hatt en kreativ formiddag sammen med gull gutten min Casper på 4 år

Mamma og Casper har kosa seg og laga kort og bilder!! 


Her er resultatene!

Jeg lagde et nytt kort til utfordringen hos
ScrappeHuset:  Inspirere av "Moulin Rouge".  Eneste kriteriet er at RØDT skal være en fremtredende farge på LOen/kortet/kreasjonen din! :D

Slik ser det ut:






Her er Casper (4år) sitt bidrag ;-)




Var det ikke fint?  Syntes han har vært kjempe flink!!



 

Casper

 

Min kreative lille go gutt!!

Her er en liten sjokolade eske til min onkel som fyller år snart!






Håper den faller i smak!

10 kommentarer:

  1. Så lekre røde blomster! De digget jeg!!
    Tusen takk for at du laget et kort til vår utfordring;0)
    Ha en kreativ søndag videre!

    SvarSlett
  2. Så flott at du likte dem!!! Glad for at jeg får prøve meg på å være med på utfordringen deres!
    Ha en fin dag vidre!

    SvarSlett
  3. For noen flotte kort dere har laget, gleder meg til min lille blir så stor at vi kan scrappekose sammen. :)

    Klem. :)

    SvarSlett
  4. Ja det er kjempekoselig, men må ha en stor posjon tålmod til tider hehe, hakke tid å vente på at mamma skal lete frem hehe

    SvarSlett
  5. et utrolig nydelig dikt, og embossingen her var jo stilig...

    og jommen meg har du en flink liten scrapper også gitt..... :o)
    artig å gjøre slike kreative krumspring med barna...
    takk for bidraget

    SvarSlett
  6. Tusen takk! Syntes det ble litt søtt det der kortet, å siden det skulle være inspirert fra Moulin Rouge, så måtte det bli rød kjole :-)

    Ja er han ikke flink, han elsker å få lage kort sammen med mamma!!

    SvarSlett
  7. Stilig med sølv-embossing mot alt det røde. Vakkert dikt som passer til tema. :D
    Ser du har en liten en som har en scrappespire i magen også, sånt liker vi. :D

    Takk for ditt bidrag! :D

    SvarSlett
  8. Takk, så koselig å få så fine tilbakemeldinger!!

    Ja han syntes det er kjempe gøy å lage kort samme med meg :-)

    SvarSlett
  9. Alltid koselig med scrappetid sammen med barna. Kvalitetstid.

    Takk for at du deltar med det flotte kortet ditt.

    Ha en fin dag...

    SvarSlett
  10. Takk for koselig tilbakemelding og for at jeg får delta :-)

    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett