mandag 25. april 2011

Lenge siden sist


Heisann

Her kommer noen nye kort fra meg, har ikke laget kort på lenge nå, har laget litt idag! Jeg har laget noen kort og Casper har laget noen bilder og et kort!

Jeg har laget to bestillings kort, to dressjakke kort!
Laget to kort til kort o mania, det ene går ut i morgen og det andre neste mandag, så det kommer etter dem er ferdig stemt.

Guttene laget en kopp hver til besteforeldrene i påska! Slik så dem ut:













Her er bildene av dressjakke kortene
Legger dem med på utfordringen på Scrappekammeret:
Utfordring #29 - Alt er tillatt!











Her er bilder av bildene og kortet Casper har laget idag:





2 kommentarer:

  1. Nydelige dressjakkekort! Disse vil garantert veke oppsikt på gavebordet. Og så søte kopper guttene dine har laget. Må jo bare smelte besteforeldrehjerter de der :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Tusen takk, lagde dem på bestilling så jeg håper mottakerene blir fornøyd! Ja besteforeldrene ble kjempe glad for påskehilsninger!!Takk foor at jeg får delta! God helg! Vivian

    SvarSlett