onsdag 6. april 2011

Yeeeiiii se hva jeg har fått!!

Har vært så heldig å fått en award!! 
Fikk denne hos Olga Marie, Hobby resultater fra Playa del Sviland
Jeg ble kjempeglad, og gleder meg nå til å dele den videre:-)
Har fått beskjed om å skrive åtte ting om meg selv...så her kommer det
1: Er mamma til Casper på 4 år!
2: Kjæresten til Asle!
3: Jobber i barnehage!
4: Utdanna omsorgsarbeider!
5: Har to søsken, en storebror og ei storesøster!
6: Er veldig glad i å lage kort og scrappe!
7: Hobby er min favoritt sjokolade!
8: Er veldig glad i familien min og vennene mine og ønsker dem skal ha det bra!

Så her kommer de åtte inspirerende og dyktige bloggere som skal få denne hos meg:

Vell fortjent jenter!!
Husk å skriv åtte ting om deg selv!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden.. :) og flott blogg du har her... :) må titte litt mere på den.. og legger den i favoritter.. :D

    SvarSlett
  2. Værsågod, vell fortjent du lager så mye fint!! Takk for at du ville legge meg til dine favoritter! Klem fra Vivian

    SvarSlett